Bliv den kvinde du ønsker at være

13/09/2009 at 11:50 Legg igjen en kommentar

Thorbjörg Hafsteinsdóttir er 49 år, utdannet sykepleier og ernæringsterapeut. Hun er forfatter av bestselgeren ”10 år yngre på 10 uker”, boken som har tatt danske og norske kvinner med storm. Hennes spesialområde er anti-aging. Hun er også utdannet og sertifisert coach fra Mindjuice.dk, og holder kurs, foredrag, og er inspirator og motivator i sitt eget vitalitetskonsept, thorbjorg.dk I tillegg er hun en av grunnleggerne av Sundhedsrevolutionen.dk og Kurfoods.dk

Thorbjörg Hafsteinsdóttir er 49 år, sykepleier og forfatter av bestselgeren ”10 år yngre på 10 uker”. Hennes spesialområde er anti-aging. I tillegg er hun en av grunnleggerne av Sundheds-revolutionen.dk og Kurfoods.dk

I dag er den første dag i resten af mit liv, hvor jeg vil leve i nuet, hver dag. Jeg vil være nærværende over for mig selv, over for mine kære og over for livet selv. Det lyder måske lidt højtstemt. Og det er det egentlig også!

Jeg har tidligere i mit liv været i situationer, hvor det blev påtrængende at lave en drejning. Blandt andet dengang jeg ekskluderede sukker og andet junk fra mit liv. Det gav mig adgang til lykke. Du kan læse mere om min historie her. 

I går blev jeg mindet om, at livet er forgængeligt og kan slutte uden varsel. En påsat brand i min ejendom sendte lange flammer og tunge røgskyer op af bygningen. Jeg selv befandt mig på 8. sal og måtte med min hund Bowie under armen, fatte mod og vade igennem røgskyer fra 8.sal ned, ned, ned og famle mig gennem tågerne til friheden og den livgivende ilt. Mange tanker fløj igennem mit hoved på vej ned; blandt andet taknemmelighed for min sunde og stærke krop og et klart sind, som ikke gik i panik.  

Da jeg kom ud hostende og hivende efter vejret, trak jeg begærligt ilten dybt ned i lungerne og kunne mærke livet i alle mine celler. Jeg oplevede en fantastisk lettelse og glæde. Al bekymring og frygt var med et væk, og der var kun lykke og nærvær. Jeg blev med ét klar over, at sådan vil jeg have det hver dag resten af mit liv. Jeg vil ikke længere nøjes med mindre. 

Det stod sole klart for mig, at jeg er min egen lykkes smed og at lykken ikke er mulig uden nærvær. Jeg har behandlet min krop ordentligt, så den kan bære mig gennem de fysiske udfordringer, jeg bliver serveret for. Jeg har bygget mit mod på erfaringer og fandenivoldskhed og bruger modet til at kaste mig ud i nye udfordringer. Jeg er ocean diver, jeg er nu smoke diver og om 2 uger bliver jeg sky diver (fødselsdagsgave fra gode venner). Vand, luft, ild. Og så lidt jordforbindelse? Den har jeg tatoveret på min venstre arm. 

Nu udfordrer jeg dig til at leve livet levende og skippe al ynk. Jeg har lavet et banebrydende program for at hjælpe dig til at være den kvinde, du ønsker at være. Start allerede i dag.  Jeg lover dig, at du får en stærk ung krop og et modigt sind, så du kan møde underfundigheder og udfordringer med smil på læben og glimt i øjet.  

Du kan følge programmet i min bog 10 år yngre på 10 uker eller sætte dig på flyveren til Danmark og følge det her 🙂  Læs mere på www.thorbjorg.dk

Thorbjörg Hafsteinsdóttir 

Twingly:

http://www.henne.no/820778/cellenes-hemmelighet

http://www.kk.no/822451/kom-i-gang-med-styrke-trening

http://www.henne.no/819266/kan-man-skru-tiden-tilbake

Entry filed under: Forebyggende helse, Kosthold og ernæring, Skjønnhet og egenpleie. Tags: , , , , , , , , .

Hygienehysteriet Medias makt-ofrenes avmakt

Legg igjen en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed