Muffinmage – fortsatt aktuelt

05/10/2015 at 11:35 Legg igjen en kommentar

Medier og enkeltpersoner har rast mot reklamen som snakker om muffinmage og hormonforstyrrelser. Likevel bragte VG den 15. Februar i år en stor artikkel der de ba 7 eksperter gi sine beste råd for å bli kvitt – ja, nettopp: muffinmagen!

Faksimile fra VG – 15.februar 2015:

Bli kvitt muffinmagen:

“Lege og forfatter Berit Nordstrand har blant annet skrevet boken «12 uker til et sunnere liv og en smalere midje». Hun mener vi i dag samler mer fett rundt buken når vi legger på oss, enn hva man gjorde før i tiden, og trekker frem økt inntak av raffinerte produkter som en av årsakene.

– Bukfettcellene vekkes til livet av høye blodsukkertopper, etterfulgt av enorme insulinbølger, altså reaksjoner på inntak av «hvite kalorier» som hvetemel og sukker. Bukfettcellene begynner da å produsere betennelsesstoffer, som riper opp åreveggen innvendig slik at fett lettere avleirer seg, og blodtrykket øker, sier legen. Dette gjør at effekten av hormoner som insulin og metthetshormoner, svekkes, ifølge Nordstrand, som derfor råder folk til å kose seg med råvarer som holder bukfettcellene nede i antall og sørger for at de sover”.

Mange fornøyde brukere av More Woman og More Man sender oss uoppfordret sine erfaringer med produktet, men forståelig nok ønsker de ikke å stå frem. Nedenfor kan du lese enkelte av disse tilbakemeldingene:

Lisbeth 57 år:

“Jeg er veldig fornøyd med More Woman og kommer ikke til å slutte selv om noen mener det er lureri! Jeg følte meg bedre etter cirka tre måneder. Jeg har hanglet i flere år og ikke orket å leve slik jeg ønsket. Det gjorde meg i tillegg ganske trist og nedstemt. More Woman ga meg energi og livskraft, og jeg synes det har en helt utrolig effekt. For å være sikker på at jeg ikke lurer meg selv, har jeg sluttet å ta det i en måned. Da forsvant energien igjen. Nå vil jeg ikke slutte. Jeg er så mye bedre og gleder meg over å ha fått livet tilbake”.

Anne 43 år:

“Jeg har diabetes type 1, og kan ikke gjennomføre slankekurer slik andre kan gjøre. Samtidig er det viktig for meg som diabetiker å ikke være overvektig. Med More Woman har jeg gått ned 10 kilo. Kjempefornøyd!”.

Anne Marie 69 år:

“Ekstremt fornøyd! Fikk masse energi. Føler meg som en 30-åring”!

Camilla 50 år:

“ Jeg trodde jeg manglet vitaminer, og har derfor tatt tilskudd im lengre tid uten å bli noe bedre. Etter to måneder med More Woman følte jeg at kroppen på en måte stabiliserte seg. Det gjelder spesielt energi og humør”.

Ann Helen 56 år:

“Veldig fornøyd. Jeg har gått ned over 6 kilo og fått mye finere figure. Jeg har fått mer energi og det viktigste; jeg sover bedre enn før. Tusen takk”!

Grethe 56 år:

”Redusert magefett, slankere rundt midjen og mer sexlyst. Jeg føler at forbrenningen har økt og er ikke så nedstemt lenger”

Entry filed under: Hormonbalanse, magefett, muffinmage. Tags: , , , , , , , .

Fikk et nytt liv! Mannlig hormonhelse

Legg igjen en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Siste innlegg


